FAQ
Heeft u een vraag? Wij hebben het antwoord!
1. Bestellen en bezorgen
Bestellen
Zodra u een bestelling heeft geplaatst op onze website, krijgt u een bevestiging op uw scherm te zien en wordt uw bestelling klaargemaakt door ons team. Zodra de bestelling klaar is gemaakt, kan deze opgehaald of verzonden worden (afhankelijk van de verzendmethode die u heeft geselecteerd).
Indien u de status van uw bestelling wilt zien, kunt u dit doen via Mijn account (rechtsboven in het scherm) > Bestellingen.
Bezorging
Kiest u voor “Bezorgen”, dan wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd op het opgegeven adres. We leveren van maandag tot en met vrijdag.
Bezorging binnen Amsterdam:
- Bestellen voor 10.30 uur = dezelfde dag geleverd
- Levering op zaterdag is mogelijk indien u vóór vrijdag 16.00 uur besteld
Kiest u voor “Ophalen bij ons magazijn (1047BJ Amsterdam)”, dan dient u de bestelling zelf op te komen halen. We sturen u een bericht zodra de bestelling klaarstaat en informeren u over het adres. Heeft u hier vragen over? Neem dan contact met ons op.
Voorwaarden
Amsterdam:
- Gratis verzending bij minimumbestelwaarde van €300,- exclusief btw
- Is de bestelwaarde minder dan €300,-, dan wordt er €15,- verzendkosten in rekening gebracht.
De rest van Nederland:
- Gratis verzending bij minimumbestelwaarde van €400,- exclusief btw
- Is de bestelwaarde minder dan €400,-, dan wordt er €35,- verzendkosten in rekening gebracht.
2. Retourneren
Ik wil mijn product retourneren
Een verkeerd geleverd artikel of een product dat niet voldoet aan de kwaliteitsnorm kan na overleg met ons bij de eerstvolgende levering worden geretourneerd. U ontvangt dan een creditnota. Neem hiervoor contact op met [email protected].
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als het product ongeopend is en de originele verpakking, inclusief het productlabel, onbeschadigd is. Zodra het product in ons magazijn is ontvangen en in goede staat is gevalideerd (niet gebroken of beschadigd), ontvangt u van ons de creditnota.
Het product is gebroken
Mocht er bij ontvangst/levering een product kapot of beschadigd zijn door het transport, maak dan een foto en mail deze naar [email protected]. We zullen alle producten vervangen die per ongeluk beschadigd zijn, want we willen dat u a) tevreden bent met en b) geniet van uw aankoop!
*in de zeldzame situatie dat het exacte product niet langer beschikbaar is, zullen we een geschikte vervanging voorstellen of een terugbetaling aanbieden.
Mocht het product, om welke reden dan ook, niet aan uw verwachtingen voldoen, neem dan contact met ons op via [email protected].
Wij gaan dan samen met u op zoek naar een passend alternatief.
3. Betaling
Betaling
Zakelijke klanten gevestigd in Nederland ontvangen een factuur die binnen veertien (14) dagen na factuurdatum betaald dient te worden, tenzij anders overeengekomen.
4. Voorrad
Voorrad
We hebben een magazijn in Nederland, zodat we voldoende voorraad kunnen bieden voor al onze klanten. Ons voorraadbeheer is gebaseerd op voorraadwaarschuwingen en veiligheidsniveaus die ons in staat stellen om alle wijnen op het juist moment opnieuw te bestellen om te voorkomen dat een product uitverkocht raakt.
We weten hoe belangrijk het is voor onze klanten om hun gewenste product te kunnen bestellen wanneer ze het nodig hebben en dat dit zonder vertragingen wordt geleverd.
*Oudere jaargangen van bepaalde wijnen zijn vaak in beperkte hoeveelheden beschikbaar. Neem contact met ons op als u op zoek bent naar een bepaalde vintage en als deze niet beschikbaar is. We gaan samen met u op zoek naar een geschikt alternatief.
5. Klantenservice
Neem contact op.
Heeft u een vraag over uw bestelling? Of heeft u een advies nodig voor een cadeau of een speciale combinatie of wilt u met ons in gesprek om een klacht te melden? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en we nemen binnen 48 uur contact met u op.